26 Nisan 2011 Salı

EL RESTAURANTE ASADOR DE ARANDA(ET RESTURANTI, BARCELONA)

Herkese Selamlar,

Ohhhhh dunya varmis. Bugun avrupadaki pascalya tatili bitti ve tekrar ise donduk. Ozledim vallahi. Her yer cok ama cok kalabalikti bunaldik nefes alamadik yahu bu dunya nufusu ne kadar artmis dedim Ali´ye. Tabi insanlar uzun yasiyor artik ve dogumlar artti. Tabiatin dogal dengesi bozuldu. Vallahi bunu bu tatilde net olarak gordum, tecrube ettim ve iyice anladim:)))))

Neyse Barselonaya tatile gelecekler icin muhtesem bir restaurant onerecegim arkadaslar. Burasi et konusunda benim en ama en sevdigim yerlerin basinda geliyor. Bir de benim gibi eti az seven biri bunu soyluyorsa artik gerisini siz dusunun, adamlar bana bile sevdirmis eti. ASADOR DE ARANDA TIBIDABO. (Baska subeleride var ama gorsellik anlaminda ben burayi tavsiye ediyorum ozellikle).  Ben size konak diyeyim siz bana kosk diyin ben size saray yavrusu diyeyim siz bana ne derseniz deyin. Bir kere dekorasyon ve buyulu ortami muhtesem. Bahcesi rengarenk cicek ve yesilliklerle bezenmis. Peri, prenses masallarindan kalmis bir ev gibi:)))

   

Yeri cok merkezi. Barselona Tibidabo. Avinguda del Tibidabo, 31. 08022 Barcelona
934 170 115
Web adresi: www.asadordearanda.com
Bu arada sakin rezervasyonsuz gitmeyin yer bulamazsiniz.

Muhtesem bir bahcesi var. Hem karniniz hem de gozunuz doyacaktir burada.

 Simdi sira geldi buradaki favori tabaklarimiza. Ben ozellikle buraya et yemeye gidiyorum. Ha bu arada unutmadan onemli bir detayi vereyim; etlerinin bu kadar lezzetli olmasinin sebebi kendi kuzu, koyun veya ineklerini kendilerinin yetistiriyor olmasi.




Baslangic icin benim vazgecilmez tabagim yesil salata. Sebzeleri cok taze ve cooook lezzetli, kullandiklari zeytinyagi, limon ve tuz sosu tam kivaminda ve benim damak lezzetime cok uygun. Ali nin baslangic tabagi ton balikli zeytinyaginda kirmizi biber. Uzerinde azicik sogan parcalari. Tabi ki soframizin ve kirmizi etin vazgecilmezi bir sise kirmizi sarap, ama oylesine bir kirmizi sarap deil. VEGA IZAN 2005 RESERVA. Buruk tadi ile enfesssss.



 Ikinci tabaklar; Benim icin kuzu tandir(cordero Asado)( her seferinde muhakkak bu tabagi soyluyorum. Denemeniz lazim arkadaslar. Cok ama cookkkk lezzetli. Suyuna ekmek bandirmayi sakin unutmayin. Pardon pide:))) Cunku pide ile servis ediyorlar). Ali nin ikinci tabagi mangalda bobrek. (Riñon). Kucuk masa mangali ile servis ediyorlar. Masanizda hala pismeye devam ediyor minik komurleri ile:))))

Yemegin sonunda Ali her zamanki gibi kahvesini ve likorunu aldi, ben de sutlu kahvemi. Size fikir vermesi icin paylasiyorum. Boyle bir menu icin asagi yukari 74 Euro gibi bir hesap odedik tabiki bahsisi dahil etmiyorum. Vale icinde 5 Euro en azindan vermeniz gerekir kapida.

Eger araba ile gidiyorsaniz park icin sorun etmeyin. Kapida valesi var. Ama eger o an valeyi bulamiyorsaniz bekleyin. Muhakkak gelecektir.

Asador de Aranda Tibidabo da yiyeceginiz yemegin Barselona tatilinizde cok guzel bir ani ve deneyim olarak yerini alacagindan eminim. Afiyet olsun ve iyi eglenceler arkadaslar. Sorulariniz icin bana buradan ulasabilirsiniz.

Sevgiler
Esin

3 yorum:

  1. Esin merhaba,
    Mail adresin lazım..Blogda bulamadım..
    Ankara'dan sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Haftaya Barselona’ya gideceğiz. 5 günlük programımızda Asador de Arnada’da kuzu yemek elbette var. 1 yaşında bebeğimizde olduğu için restoran seçimlerinde ulaşım büyük önem arzediyor.

    Siz "Av Tibidabo, 31" adresindeki merkeze gitmişsiniz. Buraya ulaşım nasıl acaba?

    Carrer de Pau Claris, 70 adresinde de bir şubeleri var. Acaba bu şubeye gitsek büyük bir kaybımız olur mu?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Esin,
    Nasıl rezervasyon yapacağız?Lokantanın web sayfasında yalnızca contact kısmı var :)

    YanıtlaSil