1 Nisan 2011 Cuma

LUZ DE GAS- BAR RESTAURANT (PORT VELL, BARCELONA YAT LIMANI)

Merhaba Barselona Gezginleri

Bugun sizinle esim ve benim favori tapas yerlerimizden biri olan bi yat- tapas bar-restaurantini paylasmak istiyorum. Eger denizin uzerinde demir atmis bir yatta Barselona gunesini ve denizinin kokusunu icinize cekerek yat limaninda biranizi, sarabinizi yudumlamak istiyorsaniz yaninda da Barselona nin olmazsa olmaz meshur tapaslarini tatmak istiyorsaniz buyrun size gidip mutlaka denemez gereken bir yer. Oglen yemeginede aciklar. Ancak oglen giderken spor giyinmenizi tavsiye ediyorum. Dedigim gibi burayi agir bir yemek yiyeceginiz lux bir restaurant degilde ickilerinizle birlikte yat limaninda  tapaslarinizi tadacaginiz bir mekan olarak dusleyin. Daha fazla bilgi icin linkini veriyorum. Bu arada aksam icin rezervasyon yaptirmanizi oneririm. Gerci biz hep rezarvasyonsuz gidiyruz ve hic bir zamanda geri donmedik. En fazla 5-10 dakika barda bir sey yudumlayarak beklersiniz masanizi:))) www.luzdegas.com

2 yorum:

  1. merhaba Esin umarim bu yazimi okuyabilirsin, ben isvicrede yasiyorum,esimle birlikte 20 nisan 2012 de barcelona da olmayi planliyoruz, yazilarini begendim, cok tesekkürler, simdiden elimle koymus gibi gezebilirim, ama bir hatta iki sorunumuz var... biri büyük biri kücük olmak uzere iki köpegimiz var (egitimliler) ve birakacak yerimiz yok maalesef (köpek bakicisi bile bulamadik) ben bir otel yerine apart düsündüm kalmak icin, köpeklerin evde kalabilmesi icin, belki otelde biraz problem yaratabileceginden dolayi... fakat hem uygun hem de sehirde apart bulamiyorum (uygun istememin nedeni eylenceye ve yemeklere daha buyuk bir bütce ayirmak) bununla ilgili bir fikrin ya da yardin edebilecegin bir konu var mi? bir de seninle daha kisa yoldan iletisim kurabilecegim bi yol var mi (WHATSAPP, VIBER, SKYPE gibi)? sevgiler, cevabini bekliyor olucam...

    YanıtlaSil
  2. Berna cıgım Selamlar

    Istanbula geldım annecıgımın saglık sorunu nedenı ıle. Orada olsa ıdım yardımcı olmaya calısırdım. Ama maalesef. Sız kopeklerıde mı tatıle getırmeyı dusundunuz anlamadım? Eger oyle ıse ınternetten kopek kabul eden otellerde var onlara bakman lazım. Yada Barcelona merkezde kıralayacagınız daıreler var beyoglu tarz La Rambla. Daıre kıraları gunluk esyalı ve cok ucuz. Kopeklerınlede kalabılırsın. Ancak sorman lazım. Maalesef Istanbuldan daha fazla yardımcı olamıyorum:( ay sonunda donuyorum bende Barcelonaya:(

    YanıtlaSil