9 Şubat 2014 Pazar

YENİ HAFTADA BARSELONA'DA BİZİ NASIL BİR HAVA BEKLİYOR(10-16 ŞUBAT 2014)



Son 10 gündür yazdan kalma günler güneşli günler yaşıyoruz:))) Güneş içimizi ısıttığı sürece sımsıcak, amaaaaa güneş gittiği anda üşümeye başlıyorsunuz .
 Yeni haftada Barcelona'ya gelecek tatilcilere uyarı: Salı gününden itibaren yağmur ve soğuk beklendiği söyleniyor. Bu nedenle valizinize: küçük bir şemsiye yada kalın kapşonlu bir ceket ya da mont koymayı unutmayınız. Tabi tüm bunları size meteorolojinin söylediklerine dayanarak yazıyorum. Gerçi buradaki 7 yıllık tecrübemde hiç yanıldıklarını görmedim, dedikleri aynen çıkıyor. Fakat mutlaka Bercelona güneşinin sımsıcak ısıttığı günlerde olacaktır bu yeni haftada, o zaman benim yaptığımı yapmanızı öneriyorum: Sabah evden erken çıktığım için soğuk oluyor ve öğlen ısınıyor. Ben de kalın bir kaban ve montun içine daha hafif şeyler giyiyorum, mesela: bir hırka ve tişört:)) Isındığı anda kabanımı çıkarıyorum. Ayrıcada biliyorsunuz şu anda Barselona'da tüm mağazalarda indirim var. Bavulunuzu boş getirip dolu götürmekte diğer bir taktik. Üşüdüğünüz anda buradan çok ucuza bir kaban/mont  alabilirsiniz:) Böylece Türkiyeden buraya kadar ağır bir valiz taşımamış olursunuz. Eminim ki bu çözüm bayanlarn hoşuna gitti. Böylece gardırobunuzu da  yenilemiş olursunuz.

Buranın kışı ve soğuğu Türkiye'nin büyük büyükşeir soğuğundan çok daha farklıdır, nasıl mı?

1) çamur yok
2)Su birikintileri yok
3)Sis yok
4) Kirli hava yok
5)Trafik yok
6) Korna sesleri ve gürültü kirliliği yok

Dolayısıyla tek riskiniz, üşümek ve ıslanmak olacaktır. Ve de Bir cafede oturup, yağmur sesini dinleyerek ve ıslak caddelerde yürüyen insanlara bakarak Barcelona'nın meşhur sütlü kahvesini içmekte çoookkk zevkli olacaktır.


Bu arada size vereceğim bu linkten hava durumunu izleyebilirsiniz. Göreceğiniz gibi ısı düşüyor ve haftanın büyük bölümü yağmurlu görünüyor.
http://www.accuweather.com/es/es/barcelona/307297/february-weather/307297

 Barcelona caddelerinde karşılaşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

Esin COP





2 yorum:

  1. Esin Hanım selam,
    Blogunuzda Barselona ile ilgili oldukça faydalı bilgiler var.
    "Centre Convencions Internacional Barcelona (CCIB) Avinguda Diagonal 1"de yapılacak uluslararası bir tıp kongresi için ailemle (toplam 4 kişiyiz) birlikte 08-15 Mayıs 2014 tarihlerinde Barselona'ya geleceğim. Otel seçiminde yardımcı olur musunuz?
    Şimdiden teşekkürler...
    (obaylan@gata.edu.tr)
    Doç.Dr.Orhan Baylan
    GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi
    İstanbul

    YanıtlaSil
  2. Othan Bey sıze otel onerilerimi yazacagım

    YanıtlaSil